31 oktober 2016

FREDRIK: SEXEN MED EKSEN

Historie: For noen år siden var jeg i hjembygda mi for å besøke familie. Jeg husker fortsatt at jeg pleide å ligge med eksen min i sofaen foran en eller annen klissefilm da vi var 17. Vi var så kåte på den tiden, at vi ikke greide å kysse uten å nesten sprute med det samme. Eller, nei vent. Sånn er det jo egnetlig fremdeles!

Marius, eksen min, ble der jeg vokste opp, og hver gang jeg kommer hjem, skjer det et eller annet mellom oss. Sexen med han er bare så sykt, sykt, sykt god. Får vann i munnen av å tenke på det! Så forrige helg kastet jeg meg over tastaturet på mobilen som en kåt sjømann på helgeperm allerede før toget hadde kjørt fra Oslo S. Og da jeg ankom stasjonen min, ventet kåtingen sjæl på meg for å hente meg i bilen sin.

Allerede i bilen begynte hintene. Jeg strakk meg SKIKKELIG, så t-skjorta gled opp og han så magen min, før jeg spredte beina som om jeg hadde en knytteneve i rumpa (I wish, liksom). Og han var så jævlig, jævlig med. Mens vi kjørte gjennom byen, gned han meg utenpå jeansen som hadde en steinhard en bul på størrelse med Galdhøypiggen i seg. Og jeg koste meg, jeg. Stønnet litt, sa at det var deilig, sendte han frekke blikk og hvisket til han at jeg gledet meg til vi var fremme hos han. Og det tok det jo ikke så veldig lang tid før vi var.

Opp i tredje etasje i huset som han hadde for seg selv for helgen. Vi strippet av hverandre klærne på vei opp som helt, helt maniske duracellkaniner. Kroppen hans. Fy faen, kroppen hans. Og de leppene. I gangen på vei til rommet hans klarte jeg ikke mer, og jeg satte meg ned og dro bokseren hans ned som en desperat narkoman som er overbevist om å finne et års forbruk av heroin inni der. Åh, fy faen, pikken hans er en drøm av en annen verden. Mens jeg satt der på kne foran han, så den fantastisk ut og passet helt perfekt i hånda mi. Han var våt på tuppen, og jeg elsker når han blir så kåt. Og det smaker som en bit av PIKKHIMMELEN.


Shit, jeg blir kåt bare av å skrive det her nå! 
Jeg vet alt han liker, og han vet alt jeg digger.

Jeg sugde han en stund, han stønnet høyt, og vi fortsatte inn på rommet hans. Der begynte han å suge meg, mens han satt over meg slik at jeg kunne suge han også. Og den rumpa hans, perfection. Jeg trengte ikke å spørre han om jeg kunne fingre han, jeg vet jo hvor godt han synes det er. Han stønnet høyt mens jeg begynte å jobbe med hullet hans (først èn, så to og nesten tre fingre), og lyden som kom ut av munnen hans mens den var full av kuken min, gjorde meg så sykt, sykt kåt. Dro han over mot meg og fikk kysset han stort og rått og saftig og grådig som en feit unge slikker kakeboksen.
''Kan jeg ri deg?'' spurte han meg. For et jævlig dumt spørsmål.
På med en kondom, and we were good to go. Han satte seg ned på pikken min med et hult lite stønn, og han la seg over mot meg for å kysse meg. Herregud, han var så digg der han satt på meg med den våte, halvstive pikken sin og det bakoverlente hodet som så opp i taket og stadig slapp ut nye godlyder. Rumpehullet hans var, selvom jeg har knullet han mange ganger, trangt og varmt og deilig og jobbet med meg mot en orgasme.

Marius klynket. Red meg mens han holdt meg på brystet og vi begge stønnet som om vi var i store, livstruende smerter. Tilslutt runket han og kom mens jeg fortsatt var inni han, over brystet og ansiktet mitt. SPERMEN HANS!!! Og så hjalp han meg etterpå, og det tok vel ikke akkurat en evighet på det punktet.

Vi møttes to ganger til før jeg dro igjen.

Har noen av dere opplevd sex med en eks? Ikke sant det er faaaantastisk?!

1 kommentar:

Blogglisten