18 oktober 2016

FANTASI: 21 SCENER FRA LESESALEN

I Fantasi-spalten derler vi forskjellige fantasier vi har hatt, eller fremdeles har. Dette er en flott måte for dere å se hvor syke i hodet vi egentlig er. Kos dere :) 

KASPER:
Helt siden jeg begynte å studere, har jeg hatt en fantasi om å knulle på lesesalen. Har nok mye å gjøre med at jeg generelt kanskje er liiiitt for tøs. Vil rett og slett ha altfor mange mennesker, altfor mange steder. Uffamei, livet er hardt, dere? Sier ''ja'' til litt for mye. Gir dog store poeng på CV: ''Jeg er et ordentlig 'ja'-menneske! Jobber for å gjøre alle de rundt meg fornøyde!'' 

Blunk, blunk.

Så. Lesesalen. Det har nok noe med å gjøre at man sitter så tett. Og man vet jo at alle andre glor på hverandre som om man skulle vært på pikk-auksjon. Det er så stille, på ja-jeg-leser-men-tenker-på-hvordan-det-ville-vært-å-bli-tatt-oppå-disse-bøkene-måten. Og nesten alle tenker det om den de sitter rett overfor.

For meg var dette forrige dagen noen som så ut som en kryssning av David Beckham og ... vel, jeg vet ikke, en eller annen latterlig vakker gutt. Fantasien starter med andre ord ganske fort (er jo ikke god i hodet, så det krever ikke mye for å få meg i gang):

  1. Vi ser på hverandre, begge ser ned
  2. Ser opp igjen, tar den andre også i å se, smiler, ser ned igjen
  3. Han nikker mot toalettene og forsvinner (!)
  4. Jeg kjenner at jeg blir hard på et millisekund. Lurer sannelig på hvordan han ser ut naken
  5. Reiser meg og forsøker å skjule den største kukbulen innenfor Ring 3
  6. Døren til toalettet er åpen (selvfølgelig, hallo), han står der ved vasken
  7. Ingen sier noe - begynner å kysse hardt
  8. Plutelig er han naken. Kroppen til David Beckham også, gitt
  9. Begynner å suge han som om jeg ikke har smakt pikk siden 2005
  10. Snur ham rundt - rimmer han hardt mens han stønner høyt
  11. En finger inn (jeg er visst også naken nå, kan jeg se) - han stønner enda mer
  12. Tenker ikke en tanke på at vi ''er'' på et bibliotek, og at det er noe problematisk å lage høylyte sex-lyder uten at folk setter ex-phil.-litteraturen i halsen
  13. Plutselig knuller jeg han. River han i englehåret
  14. Er kåt! Tar på den harde pikken hans, den blir våt mens jeg knuller han
  15. Vi kysser hardt
  16. ''Åh, ta meg, kom igjen!'' Vet ikke hva han heter en gang. Spiller ingen rolle
  17. Han: på rydd på dolokket. Jeg: på knærne foran han
  18. Ser på meg med utsultede valpeøyne, sier at han holder på å komme
  19. Ditto for meg da, for å si det slik
  20. Han spruter over seg selv, må være flere desiliter. Syke lyder oppstår. Masse rykking
  21. Jeg kommer samtidig, i han. Renner ut av han mens jeg kler på meg
Hvordan jeg får OK karakterer er åpenbart et uforklarlig under. Leser virkelig aldri på lesesalen. Menmen, fake it till you make it, som min mor sier. Noen andre som har hatt lyst på sex på lesesalen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten